• Advertentie •

Sergio Herman & Range Rover

Jun. 21, 2022 • Leestijd 2 minuten
» New Range Rover en de New Generation of Leaders
» New Range Rover en de New Generation of Leaders
Twee iconen van smaak en klasse komen samen: Land Rover koos sterrenchef Sergio Herman als ambassadeur voor haar nieuwste vlaggenschip: de New Range Rover. Deze auto eert zijn authentieke afkomst met moderne verfijning, technologische innovatie en kwalitatief epicurisme. Basiswaarden die voor Sergio Herman invulling geven aan zijn leven en werk, en hem het perfecte boegbeeld maken van een ‘New Generation of Leaders’, immer op zoek naar de invulling van modern luxury.

Boegbeeld van een nieuw tijdperk

De campagne voor de New Range Rover richt zich op deze moderne luxe: een aangeboren gevoel voor en streven naar verfijning en kwaliteit bij de ‘New Generation of Leaders’. Levensgenieters en inspirators van alle leeftijden die echte rijkdom vinden in vrijheid, genot en schoonheid, in plaats van in puur materialisme en een laagje vernis. Voor deze nieuwe leiders draait de toekomst om vooruitgang met respect voor de omgeving en de ander; ze benaderen het leven op hun eigen unieke, creatieve wijze en inspireren zo iedereen rondom hen. Less is more, en die less vullen ze helemaal op hun eigen manier in.

Aspecten die wel een beschrijving lijken van de Belgisch-Nederlandse sterrenchef Sergio Herman en daarom is deze samenwerking ook een logische match voor beide partijen. In zijn restaurants streeft Sergio dagelijks naar vakmanschap, authenticiteit en eerlijkheid. Dit spreekt uit zijn keuze voor pure ingrediënten met een verhaal, een culinaire vertaling op het bord die zorgt voor connectie aan tafel. Op zijn eigenzinnige manier inspireert Sergio zo collega chefs, gastronomen en anderen, en neemt ons als moderne leider mee op weg naar een nieuwe tijd van fine living en luxe.

Op weg naar modern luxury

Voor Sergio Herman is een rit van A naar B meer dan alleen autorijden. Of dit nu vanuit Amsterdam of Antwerpen is, voor zijn rit naar de zee zoekt hij comfort: “de New Range Rover is een auto die bij mij past en waar ik eigenlijk in een mini-huiskamer zit die mij een stukje geluk geeft. Een plek waar ik inspiratie krijg”. Die schoonheid in het thuiskomen, in de eenvoud van het geluk, zit ook vervat in het concept van modern luxury. Genot, schoonheid en kwaliteit teruggebracht tot hun essentie. Of dit nu in het streven naar culinaire hoogten is, in de vormgeving van grensverleggend design of de warmte van onvoorwaardelijke vriendschap.

Moderne luxe wordt in de campagne opgevat als een conceptuele puurheid en finesse; als levenswijze die initieel vervat zit in de klasse en het raffinement van de New Range Rover. Of zoals Prof. Gerry McGovern OBE – Chief Creative Officer Jaguar Land Rover – het zegt: “de New Range Rover is een auto met ongeëvenaard karakter, van de onberispelijke ingetogenheid van het exterieur tot de haast sacrale rust binnenin”. Een sereniteit die Sergio Herman’s restaurants, waaronder Blueness Antwerp en Le Pristine, ook uitademen. Parels aan de kroon van talent, vakmanschap, creativiteit en pure perfectie. Een ideaal dat volgens de sterrenchef voortvloeit uit respect: “respect hebben voor mensen is het uitgangspunt, perfectionisme en doorzettingsvermogen zijn daaraan gekoppeld”. Drie facetten die zowel volgens Sergio Herman als Land Rover, allebei grootmeesters in klasse, de basis vormen om dagelijks perfectie te garanderen en te serveren. On a plate or on wheels.

De New Range Rover

De New Range Rover is beschikbaar vanaf € 142.952.
Meer informatie via www.landrover.nl en www.landrover.nl/explore-land-rover/new-generation-leaders-sergio-herman.html

Accepteer Social Media cookies om deze embedded content te kunnen zien.
Accepteren